Wednesday, February 18, 2009

Bekas 'Boipren' Elizabeth menghilang!

Mana bekas "boipren"nya?


Nan Naga baru menerima info terkini mengenai isu Elizabeth Wong. Beberapa sumber dari rakan-rakan wartawan dan ahli politik telah panjangkan informasi menarik yang Nan Naga rasa ramai rakan-rakan blogger nak tahu.
Dari info pertama :
PKR Petaling Jaya Selatan, mengatakan beliau tidak tahu di mana pembantu khasnya yang dikatakan bekas "boipren" Elizabeth berada sekarang. Katanya pembantunya itu hanya sempat bertugas dengan beliau selama 9 bulan dan menghilangkan diri selepas isu gambar bogel tersebar - Sumber AGENDANEWS
Rakan dari suratkhabar cina mengatakan pemuda tersebut dipercayai telah melarikan diri ke Indonesia. Tidak dapat dipastikan motif sebenar dia, sama ada dia sebar atau jual gambar dan video tersebut.Video? dah ada video pulak. Tapi apa-apa pun perbuatan tersebut tetap menyalahi undang-undang sivil. Rasanya Syariah sekali.
Dari info kedua :
Sah Melayu- Pegawai di Pusat Khidmat MP PJ Selatan ketika dihubungi AgendaNews, mengesahkan bahawa pemuda yang dikaitkan dengan isu gambar bogel Eli tidak lagi bertugas di Pejabat tersebut sejak Januari. Nama pemuda tersebut ialah Helmi. Kini isunya adakah mereka bersekedudukan. - Sumber AGENDANEWS
Dari sumber lain, bekas 'boipren' Elizabeth ini mempunyai facebook. Beliau menggunakan nama 'Hilmi Malek'. Dah mana satu pulak! Hilmi ke Helmi. Tak dapat dipastikan dan Nan Naga tak berminat nak cari dalam facebook. Kalau ada yang rajin cuba lah cari sendiri.
Dari info ketiga :
Ahli Jawatankuasa PAS Pusat yang juga MP Titiwangsa, Dr Lo'lo mengatakan jika benar teman lelaki Elizabeth adalah seorang pemuda Melayu Islam dan mereka berkesedudukan, kes tersebut perlu di bawa ke mahkamah syariah. Kita tak boleh terima hubungan tanpa ikatan.- sumber AGENDANEWS

Menurut pandangan otai wartawan dan politik, isu ini hanya berkisar kepada masalah dalaman Parti sahaja iaitu PKR. Di mana bekas 'boipren' Elizabeth ini merupakan ahli PKR. Maka dalam hal ini, Elizabeth serta PKR tidak sepatutnya terus menunding jari kearah BN/UMNO sebagai dalang dan harus bertanggungjawab di atas konspirasi jahat ini. Gunting dalam lipatan. Orang PKR yang cuba menjatuhkan PKR.

Ini semua pandangan peribadi mereka.

Anda sendiri sudah tentu mengikuti perkembangan isu ini dari awal. Jadi apa pandangan anda?

3 comments:

Unknown said...

betul ke info ni tuan?
mcm seram jer..
tapi sy ttp tidak salahkan
Eli sebab dia bukan org islam.
kalo org islam mcm kes rasuah pelacur tu
mmg sy suruh buang negeri.

admin said...

Bagi Nan Naga Masalah sekarang ialah si polan yang ambil gambar ni. Macam mana pulak boleh berada dalam Eli punya teritory? Yang ketika itu si Eli sedang bogel dan tidur! Ni sudah dikira berkesedudukan.

Kita tunggu apa keputusan siasatan Polis.

Kalau ada Hudud, rasanya dah setel kes ni.

Noor Hasilah Ismail said...

dear nan,
this "hilmi" adalah ex Johannian....hah hah...kawan u ke? nampaknya semakin glamerlah sekolah lama u ye!