Monday, February 16, 2009

Teresa Kok Sokong ADUN Bogel!

...Sambungan...


Di Parlimen tadi, Setiausaha Wanita DAP, YB Teresa Kok memberitahu bahawa Elizabeth Wong ADUN PKR Bukit Lanjan tidak perlu letak jawatan kerana dia adalah mangsa jenayah yang dilakukan oleh individu yang tidak bertanggungjawab. Dia adalah seorang wanita yang menjadi mangsa percintaan??




Bukan Sokong Bogel! Kita Perlu Beri Sokongan Moral!
Cakap Biar Teranggg!


Elizabeth mendakwa dia tidak menyedari masa bila gambarnya dirakam oleh bekas kekasihnya. Betul ke tak tahu? Ke buat-buat tak tahu. Hahaha. Apa-apa pun kita tunggu siasatan polis. Menurut YB Teresa kesnya ini tidak boleh disamakan dengan kes Datuk Dr Chua Soi Lek, Naib Presiden MCA. Dia adalah mangsa jenayah dan kita akan beri SOKONGan kepadanya.




5 Star Superstar


Dato Seri Azalina pula menyatakan alasan dia (Elizabeth) menjadi mangsa percintaan tidak boleh diterima sama sekali. Tak semestinya kita bercinta mesti mengambil gambar bogel. Walaupun dia kata isu peribadi, dia perlu sedar bahawa dia adalah wakil rakyat.

Elizabeth Wong patut letak jawatan sebagai ADUN dan Exco kerana apa yang dilakukan adalah tidak bermoral dan memberikan contoh tidak baik kepada masyarakat terutama golongan muda. Tambah Azalina.

Dapat info lain bahawa gambar bogel tersebut disebar menggunakan telefon bimbit melalui MMS. Ia dirakam oleh bekas kekasihnya yang juga orang PKR. Itu yang saya dapat tahu lah. Tapi belum dipastikan lagi. Menariknya MMS itu telah diterima oleh seorang wartawan akhbar MalayMail dan tersiar didalam akhbar hari ni . Patutlah MalayMail habis hari ni!


Parlimen


Difahamkan pihak polis telah hadir ke Parlimen untuk mengambil keterangan wartawan tersebut yang kebetulan sedang membuat liputan di Parlimen. Telefon bimbit wartawan tersebut turut diambil untuk dijadikan bahan bukti kes. Tak tahu lah bila akan dapat balik handphone tu.



Banyak betul isu menarik pasal Bukit-bukit bulan ni:
Bukit Gantang - Kerusi kosong kerana Ahli Dewan Rakyatnya meninggal dunia.
Bukit Selambau - Kerusi kosong kerana ADUNnya ada skandal kahwin dua dan sekarang hilang ntah kemana.
Bukit Lanjan - Kerusi Belum Kosong! Tapi dah kecoh pasal gambar ADUN menayangkan bukit-bukitnya yang dirakam secara tidak sengaja.

Mana satu yang tak sengaja sebenarnya ni. Gambar bukit di rakam secara tidak sengaja ke? atau bukit-bukit di tayang secara tidak sengaja? Pembaca tentukan sendiri.

Jadi 5 bukit ...Opss maaf... Telebih dua pulak.
Jadi 3 Bukit menjadi isu panas bulan ini. Mungkinkah ADUN Bukit Lanjan akan meletak jawatan? Nampaknya semakin menarik dan ramai juga yang tertarik.

3 comments:

Unknown said...

blum terbukti bersalah...

admin said...

Belum terbukti bersalah..Tapi ADUN dah mengaku salah?..

Hari ni ramai betul orang cari gambar bogel ADUN Bukit Lanjan ni.. Ramai nak buat analisis macam Nan Naga kot.. Hahaha

Unknown said...

curious sgt aku ni! hehehe...