Thursday, January 15, 2009

Masjid al-Aqsa akan di Bom.

Masjid al-Aqsa

Maaf bukan sengaja nak timbulkan kontroversi cuma saya terima mesej dari rakan-rakan mengenai Masjid al-Aqsa. Berderau juga darah saya apabila membaca mesej tersebut. Tak dapat saya pastikan kesahihan mesej ini, sebab berkemungkinan niat jahat individu atau kumpulan untuk membuat propaganda tentang isu Palestine. Antara isi mesej yang saya terima:

"malam ini palestin akn di bom habis oleh yahudi termasuk masjid al-aqsa. ini benar ikhwam palestin yg menalipon ikhwan m'sia. kt diwajibkn membaca surah yunus 85-88 n al fath 26-27..tolong fowardkan.. ALLAHUAKBAR!!! dolphine cha's: Pimpinan Hizbullah, libanon sydHasanNasrallah meminta Seluruh msulim utk ELAFADZKAN QS. AL-FATH ayat 26-27. MALAM INI.. tolong disebarkan agar Israel hancur. skrg masjid Al Aqsa Sdg diserang oleh IsraelSkutu. Mhn disebarkan ke 10orang. jangan dihapus klo blom disebarkan."

Mungkin ada rakan-rakan bloggers ada maklumat tentang perkara ini. Saya harap ini hanyalah tipu muslihat atau niat jahat si polan yang mengambil kesempatan tentang isu ini.
Klik sini untuk mengetahui mengenai Masjid al-Aqsa.

No comments: